Sahabat-sahabat ana...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

11/14/2009

Dream

Aku suka tangkap gambar. Semenjak aku mempunyai telefon bimbit yang dilengkapi kamera aku lagilah suka ambil gambar. Aku tak pasti sejak bila aku mula tertarik dengan dunia fotografi ni. Telefon aku tu model Nokia 5300-1.3 mega pixels jer kamera dia. Kalau waktu siang boleh tahan la juga tapi masuk je malam, semua gambar hancuss. Oleh kerana itu, aku berazam dan bertekad nak beli kamera yang jauh lebih berkualiti yang khas untuk fotografi punyer kerja. Tapi lama lagi la aku boleh merasa pakai kamera jenis tu sebab harga pun beribu-ribu ringgit malaysia jugak. Insyaallah dapat punye.....amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...