Sahabat-sahabat ana...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

1/12/2010

Baru ku sedari....


Hari ini merupakan hari yang bermakna buat aku. Aku menjumpai sesuatu yang indah. Yang ku anggap sebagai makhluk tuhan yang terindah. Belum pernah aku menjumpai sesuatu yang seumpamanya. Cukup indah. Ya, cukup indah untuk membuatkan aku berasa tenang setiap kali aku menatapnya. Setelah lebih 19 tahun menghuni alam ciptaan Allah ini, baru hari ini,aku sedari. Sesungguhnya, ada satu ciptaan Tuhan yang begitu indah bagiku. Wujud sebagai penyeri.Sebagai perhiasan di muka bumiNya.

Siapakah dia??


Dialah si wanita solehah,menjaga auratnya dengan sempurna.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...