Sahabat-sahabat ana...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسم الله الرحمن الرحيم..الحمدلله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى اله وصحبه أجمعين

2/02/2010

Cobaaaannnn.....


Wah....banyak betul kerja yang perlu aku siapkan. Aku dah letih. Bilalah nak berakhir semua ini?. Kadang-kadang, aku berasa bosan dengan hidup aku kerana terpaksa buat perkara yang sama sahaja setiap hari.
Namun semua dah selesai (buat masa ini). Hari esok bakal menjelma, mungkin dengan lebih banyak kerja dan pelbagai masalah. Siapa tahu?.
Tapi, aku sedar, ini semua adalah ujian dari Allah kepada hambanya, yang lemah dan hina seperti aku. Aku mesti ingat, masih ada orang yang lebih susah hidupnya bebanding diriku.Jadi, bersyukurlah. Bersyukurlah dengan ujian yang diberi. Ini menandakan Dia masih mengingati kita. Jangan sampai Dia langsung tidak mempedulikan kita lagi. Bersedia untuk hari esok. Tempuhinya dengan penuh sabar. Tanpa sebarang rungutan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...